Van As – MyDog

Van As (in Kortrijk en Roeselare) is uw one-stop-shop voor boekhouding, fiscaal en juridisch advies.

clock icon Completed on: 15th February 2019
skills icon Skills: SYMFONY / Single Sign On (SSO) / Silverfin / Therefor
paperclip icon Categorieën: ,

Van As contacteerde ons om een digitalisatie door te voeren binnen het accountantskantoor om het administratieproces te vereenvoudigen en het papier en papierwerk te verminderen. Na een strategisch denkproces, kwam de oplossing: de implementatie van een digitaal klantenportaal waar de klanten van Van As de officiële documenten online kunnen consulteren die via Single Sign On (SSO) met verschillende externe applicaties in contact staat. Het klantenportaal MyDog (Mijn Digitale Ondernemings Gegevens) wordt zo een one-stop-shop voor de Van As klanten.

Over Van As

Van As (in Kortrijk en Roeselare) is uw one-stop-shop voor boekhouding, fiscaal en juridisch advies. Bij Van As hebben we een hart voor al wie zijn zakelijke dromen wil waarmaken. Wat uw sector ook is, onze medewerkers steken de handen uit de mouwen zodat u in de beste omstandigheden kunt starten, groeien en bloeien. Van As biedt u het meest complete dienstenpakket op het vlak van boekhouding, fiscaal economisch en juridisch advies. Wij helpen u bij de aangifte van uw personenbelasting en zorgen voor de BTW-aangifte van uw zaak.

Resultaat

Voor de digitalisatie binnen de interne processen van Accountantskantoor Van As heeft DX-Solutions een digitaal klantenportaal ontwikkeld om het papier en papierwerk binnen het bedrijf te verminderen, alsook de workload voor de klanten en oa. de dossierbeheerders te verminderen. Via een koppeling met Therefore kunnen klanten op een eenvoudige wijze hun verkoop- en aankoopfacturen in bulk opladen, en via een koppeling met het CRM-systeem worden alle klantengegevens automatisch opgeladen in het klantenportaal en kan het accountantskantoor aangeven wie al dan niet toegang heeft tot het platform. Bovendien kunnen de financiële resultaten en officiële documenten ook ten allen tijde ad hoc online geconsulteerd worden door de klanten van Van As dankzij een koppeling met Silverfin. De koppeling met Silverfin werd gerealiseerd met Single Sign On. Op deze manier dient een klant van Van As slechts éénmaal in te loggen.

Challenge

  • Aanbieden van een performant digitaal platform aan de klanten
  • Administratieve vereenvoudiging
  • Verminderen van papier en papierwerk
  • Verminderen van de workload
  • Koppeling met verschillende externe applicaties

Solution

  • Digitaal klantenportaal
  • Elektronisch indienen van verkoop- en aankoopfacturen
  • Online consulteren van officiële documenten
  • Single Sign On capabilities
  • Ad hoc raadplegen van financiële resultaten

Benefits

  • Minder papier en papierwerk
  • Verminderen van workload voor ondernemers en accountants
  • Minder fouten bij btw – en jaaraangiftes
  • Minder ad hoc vragen voor de accountant
  • Realtime inzage van cijfers en resultaten

We zijn supertevreden dat we met DX Solutions kunnen samenwerken voor het bouwen van ons klantenportaal MyDog (Mijn Digitale Ondernemings Gegevens). Een betere partner kunnen we niet voorstellen.

 

Als accountantskantoor dienen wij constant te zoeken naar een evenwicht tussen enerzijds intern binnen onze organisatie efficiënt te kunnen werken en anderzijds op een overzichtelijke en snelle manier cijfers en documenten aan onze klanten te kunnen bezorgen zodat zij de juiste beleidsbeslissingen kunnen nemen.

 

DX Solutions volgt de ontwikkelingen in de markt qua digitale oplossingen op de voet voor ons op. Ze zorgen ervoor dat we meer gerichte keuzes maken in de software die vandaag op de markt bestaat. MyDog is zo ontwikkeld dat het zich gemakkelijk kan aanpassen aan de nieuwste ontwikkelingen op de markt zonder daarbij afhankelijk te zijn van eender welke software.

Ruben Van As's avatar

Ruben Van As

Managing partner Van As

Loading...

Daag ons uit!

Daag ons uit met jouw project, laat het ons weten!